Dzisiaj jest 15 lis 2018, 18:23

Strefa czasowa UTC [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość

PostZamieszczono: 16 mar 2013, 19:45 
Mam taki problem, może ktoś coś podpowie. W całym układzie jest maź koloru czerwonego, strasznie kleista. Klient odstawił pojazd na zimę, a teraz nie pali. Posiada on takie śmieszne pompy jedno-sekcyjne, po jednej na każdy cylinder. Pompy zrobione u pompiarza, wtryski również, pompa niskiego ciśnienia nowa. Jest tak: zapalę go na plaku, klekocze na 3-4 cylindry, pomęczy się załapie na 5 pochodzi nawet i po godzinie pracy na wolnych obrotach znajdzie wszystkie cylindry. Chodzi poprawnie. Po wyłączeniu i ostygnięciu objawy powracają. Najlepsze jest to, że wszystko jest elegancko wyczyszczone i nie ciągnie paliwa ze zbiornika tylko z bańki czyste świeże paliwo.


Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  



                                                                           stat4u Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group • regeneracja turbinnaprawa turbin