Dzisiaj jest 23 sty 2019, 1:05

Strefa czasowa UTC [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość

PostZamieszczono: 15 mar 2013, 16:03 
Tak naprawdę, to ten samochód ma nie wiele wspólnego z oryginalnym Kamazem 4911. Z fabrycznego pojazdu została tylko rama. Reszta, to mocno zmodyfikowane przez zespół Kamaz Masters podzespoły. Dla przykładu silnik: 17,2 litra pojemności V8 z 32 zaworami w głowicy i podwójnie turbodoładowany. Oczywiście, DIESEL. Moc, jaką generuje ta jednostka to 730 KM, przekazywanych na 4 koła. Ekologom radzę czytać dalszej części. Spalanie tego Kamaza to około litr oleju napędowego na każdy przejechany kilometr. W związku z czym, łączna pojemność uzyskana z 2 zbiorników po 450 litrów każdy (900 litrów), zostanie opróżniona na odcinkach specjalnych w ciągu 800 kilometrów.
Dwa mosty napędowe Kamaz wyposażone w blokady dyferencjału, świetnie się spisują na pustyni, a 16 - biegowa skrzynia biegów ZF, pozwala swobodnie podjeżdżać pod nawet największe wydmy.

Największym sukcesem Kamaz Masters był rajd Dakar w roku 2004. Dwie załogi zdobyły 1 i 2 miejsce w klasie ciężarówek a 3 załoga zdobyła 4 lokatę. Nawet pojazd pomocniczy, z częściami, pokonał 38 rywali!!!
Obrazek


Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  


cron
                                                                           stat4u Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group • regeneracja turbinnaprawa turbin