Cześć
Jak w temacie, auto wpada w wibracje, drgania w momencie dodawania gazu, najbardziej w okolicach 2 tyś obrotów na biegu 3 i 4. Próbowałem zasięgnąć opinii w punktach, które zajmują się regeneracją półosi (najbardziej p-podobne) na temat tego zachowania i wszyscy stwierdzali, że przyczyną jest półoś prawa lub też półosie, a dokładniej przeguby wewnętrzne (przy skrzyni biegów). Nie zwlekając nabyłem nową półoś prawą, bo ta była w najgorszym stanie. Po wymianie nie odczułem różnicy...

dodatkowo oddałem do regeneracji tzw. "szklankę"... też nic nie pomogło. W tym momencie ewentualnie pozostała wymiana lewej półosi... Dodam jeszcze że wibrację nie zawsze są odczuwalne. Opiszę to w ten sposób, że tuż po zakończeniu wypalania FAP-u wibacje zmniejszają się, a nawet zanikają. Czy problem może powodować sama procedura wypalania FAPu ?? W tym momencie silnik jest max-ymalnie obciążony, dla lepszego efektu.