Dzisiaj jest 28 mar 2024, 19:39

Strefa czasowa UTC [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość

PostZamieszczono: 15 mar 2013, 11:13 
Witam.
Mam dziwny problem z silnikiem jak w temacie (2.0 tdi vw) 0.5l oleju co 100 km przy jeździe z 1000-2700 obrotow silnika.
Sprawdzono do tej pory:
sprężanie - wzorowe dla modelu
turbinę - także w normie
brak wycieków oleju
auto nie kopci tzn w żadnym zakresie obrotów nie ma dymu za autem
czystość spalin spełnia normę euro IV
nie ma oleju w płynie chłodzącym
moc jest równa auto jak na swój rozmiar jest dynamiczne
silnik pracuje równo w każdym zakresie obrotów
temperatury w normie
nie ma plam oleju na filtrze powietrza
auto na kokpicie pokazuje temp. oleju która zawsze jest idealnie na środku. po rozgrzaniu silnika
Byłem w 4 warsztatach i nikt nie wie co dalej.
Przebieg 110 000 regularnie serwisowany, potwierdzony przez historie auta i producenta.
Olej Castrol norma 507.00 w razie braku inny spełniający normę.
(Próbowałem za radami mechanika zmienić na taki jak mam w Passacie z tym samym rocznikiem 2.0 tdi nic sie nie zmieniło.
Passat bierze ok 0.5l na 5000(ten sam kierowca styl jazdy etc.) dużo krótkich odcinków, więc nie mam pretensji przy przebiegu 220 000.


Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 

PostZamieszczono: 19 mar 2013, 13:09 
A czy szczelność pierścieni była sprawdzana? bo o tym nie widziałem żebyś pisał.


Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  


cron
                                                                           stat4u Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group • regeneracja turbinnaprawa turbin
Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies