Dzisiaj jest 28 mar 2024, 22:42



Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:
Wprowadź tutaj treść wiadomości. Nie może ona mieć więcej niż 60000 znaków. 

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Pytanie
Wpisz w to pole z dużych liter wyraz narzędzia:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   

Przegląd tematu - Jak wygląda gaszenie silnika diesla zawór STOP (elab)
Autor Wiadomość
  Tytuł:  Re: Jak wygląda gaszenie silnika diesla zawór STOP (elab)  Odpowiedz z cytatem
Nie znam się na tym kompletnie ale mój syn chciał się dowiedzieć, no i mam informacje, dzięki
Post Zamieszczono: 31 mar 2017, 0:02
  Tytuł:  Jak wygląda gaszenie silnika diesla zawór STOP (elab)  Odpowiedz z cytatem
Elektronicznie sterowane zawory „STOP”.

W rzędowych pompach wtryskowych sterowanych elektronicznie, tłoczenie paliwa zostaje przerwane w momencie zadziałania zaworu elektrohydraulicznego (EHAB) lub elektrycznego (ELAB).
Zawór elektrohydrauliczny jest elementem zabezpieczenia systemu ECU. W trakcie normalnej pracy silnika, zawór ten jest pod napięciem i jest otwarty, co pozwala na zasilanie paliwem sekcji tłoczących pompy wtryskowej. Awaryjne wyłączenie silnika następuje w momencie, gdy na zaworze elektromagnetycznym nie ma zasilania prądowego. Wtedy też, pompa zasilająca odsysa paliwo z komór tłoczących a sam proces tłoczenia zostaje zatrzymany. Zawór elektrohydrauliczny EHAB posiada też w swojej konstrukcji czujnik temperatury paliwa.
Kolejnym zaworem jest zawór ELAB, który ma podobne zadanie do EHAB, gdyż też służy do awaryjnego wyłączenia silnika na przykład w przypadku zablokowania się listwy regulacyjnej na skutek zatarcia tłoka elementu tłoczącego lub pęknięcia sprężyny powrotnej listwy regulacyjnej.
Przerwanie dopływu paliwa do układu tłoczącego w pompie musi nastąpić maksymalnie w ciągu 10 sekund.

Obrazek

[elektrozawór stop]
Post Zamieszczono: 04 kwie 2013, 18:25


Przejdź do:  


cron
                                                                           stat4u Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group • regeneracja turbinnaprawa turbin
Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies