Dzisiaj jest 28 mar 2024, 9:14



Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:
Wprowadź tutaj treść wiadomości. Nie może ona mieć więcej niż 60000 znaków. 

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Pytanie
Wpisz w to pole z dużych liter wyraz narzędzia:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   

Przegląd tematu - Peugeot 307 2.0 HDI + FAP, wibracja auta podczas przyśpiesz
Autor Wiadomość
  Tytuł:  Re: Peugeot 307 2.0 HDI + FAP, wibracja auta podczas przyśpi  Odpowiedz z cytatem
Byłem u mechanika i na podnośniku (ja siedziałem w samochodzie) rozpędziłem koła na 4 biegu ale jak powiedział, łożyska i półosie są w porządku. Ale silnik nie pracuje równo!!! Podpięty pod komputer wywalił błąd 3 wtryskiwacza. Zaoferował regenerację wszystkich 4. Czy trzeba od razu wszystkie wymieniać???
Post Zamieszczono: 19 mar 2013, 12:54
  Tytuł:  Peugeot 307 2.0 HDI + FAP, wibracja auta podczas przyśpiesz  Odpowiedz z cytatem
Cześć

Jak w temacie, auto wpada w wibracje, drgania w momencie dodawania gazu, najbardziej w okolicach 2 tyś obrotów na biegu 3 i 4. Próbowałem zasięgnąć opinii w punktach, które zajmują się regeneracją półosi (najbardziej p-podobne) na temat tego zachowania i wszyscy stwierdzali, że przyczyną jest półoś prawa lub też półosie, a dokładniej przeguby wewnętrzne (przy skrzyni biegów). Nie zwlekając nabyłem nową półoś prawą, bo ta była w najgorszym stanie. Po wymianie nie odczułem różnicy... :( dodatkowo oddałem do regeneracji tzw. "szklankę"... też nic nie pomogło. W tym momencie ewentualnie pozostała wymiana lewej półosi... Dodam jeszcze że wibrację nie zawsze są odczuwalne. Opiszę to w ten sposób, że tuż po zakończeniu wypalania FAP-u wibacje zmniejszają się, a nawet zanikają. Czy problem może powodować sama procedura wypalania FAPu ?? W tym momencie silnik jest max-ymalnie obciążony, dla lepszego efektu.
Post Zamieszczono: 15 mar 2013, 10:49


Przejdź do:  


cron
                                                                           stat4u Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group • regeneracja turbinnaprawa turbin
Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies