Sugeruję zacząć od kontroli zabrudzenia chłodnic. Spotykałem samochody młode, które pracowały w trudnych warunkach i miały tak zabrudzone kanały w chłodnicy, że taki silnik musiał się grzać. Następnie, sprawdziłbym pompę wody, dzisiaj wszystko produkuje się awaryjne i krótkotrwałe. Jeżeli będą powycierane skrzydełka, które wprowadzają w ruch ciecz chłodzącą w układzie, to też tak się będzie działo.
Sugeruję zacząć od kontroli zabrudzenia chłodnic. Spotykałem samochody młode, które pracowały w trudnych warunkach i miały tak zabrudzone kanały w chłodnicy, że taki silnik musiał się grzać. Następnie, sprawdziłbym pompę wody, dzisiaj wszystko produkuje się awaryjne i krótkotrwałe. Jeżeli będą powycierane skrzydełka, które wprowadzają w ruch ciecz chłodzącą w układzie, to też tak się będzie działo.
|