Dzisiaj jest 29 mar 2024, 8:59



Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:
Wprowadź tutaj treść wiadomości. Nie może ona mieć więcej niż 60000 znaków. 

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Pytanie
Wpisz w to pole z dużych liter wyraz narzędzia:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   

Przegląd tematu - Pompa wtryskowa jedocylindrowa z zaworem elektromagnetycznym
Autor Wiadomość
  Tytuł:  Pompa wtryskowa jedocylindrowa z zaworem elektromagnetycznym  Odpowiedz z cytatem
Jednocylindrowe pompy wtryskowe sterowane zaworem elektromagnetycznym.

Jednocylindrowe pompy wtryskowe które są sterowane zaworem elektromagnetycznym, połączone są krótkimi przewodami wtryskowymi z wtryskiwaczami. Po raz pierwszy zostały użyte w 1996 r. w pojazdach użytkowych marki Mercedes Benz. Pompa wtryskowa, jedna na każdy cylinder silnika jest napędzana krzywką wałka rozrządu, jest zasilana paliwem z kanału znajdującego się w kadłubie silnika. Pompa tłoczy paliwo do wtryskiwacza pod ciśnieniem rzędu 180 MPa. Zawór elektromagnetyczny steruje dawką oraz czasem trwania wtrysku dawki paliwa do komory spalania.
Napełnienie pompy paliwem zaczyna się, gdy tłok pompy porusza się ku dołowi, a zawór elektromagnetyczny, który jest połączony z zaworem sterującym dopływem paliwa, jest otwarty.
W momencie ruchu tłoka ku górze, zaczyna się sprężanie paliwa w przestrzeni nad tłokiem przy równoczesnym jego częściowym odpływie.
Przyciąganie zwory i zamknięcie zaworu sterującego odbywa się za pomocą prądu, który dopływa do cewki elektromagnesu. Ciśnienie nad tłokiem zaczyna gwałtownie rosnąć wraz z obrotem krzywki, co powoduje otwarcie rozpylacza i wtrysk paliwa.

Obrazek

(jednocylindrowa pompa sterowana zaworem elektromagnetycznym)

Kiedy przepływ prądu do cewki zostanie przerwany, sprężyna otwiera zawór sterujący a paliwo odpływa do zbiornika. By była możliwość zastosowania dwufazowości wtrysku w tym przypadku, potrzebne jest zastosowanie wtryskiwacza dwusprężynowego.
Post Zamieszczono: 30 mar 2013, 11:52


Przejdź do:  



                                                                           stat4u Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group • regeneracja turbinnaprawa turbin
Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies