Dzisiaj jest 28 mar 2024, 11:58



Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:
Wprowadź tutaj treść wiadomości. Nie może ona mieć więcej niż 60000 znaków. 

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Pytanie
Wpisz w to pole z dużych liter wyraz narzędzia:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   

Przegląd tematu - Kontrola przewodów paliwa i wtryskiwaczy i pompy
Autor Wiadomość
  Tytuł:  Kontrola przewodów paliwa i wtryskiwaczy i pompy  Odpowiedz z cytatem
Pompa paliwa wzorcowa do sprawdzania wtryskiwaczy i przewodów probierczych.

By zapewnić prawidłową pracę pompy z silnikiem, należy wykonywać okresowa badania prawidłowości działania i wskazań zamontowanych na stole probierczym:
- odpowiednio dobranych do pompy wtryskiwaczy probierczych ISO,
- probierczych przewodów wtryskowych.
Niestosowanie się do tych zasad nie daje nam żadnych gwarancji, że wykonywane czynności regulacyjne oraz naprawcze przyniosą oczekiwane rezultaty. Pompa wzorcowa jest wyregulowana na odpowiednie stałe dawki. Składa się ona z probierczego przewodu wtryskowego oraz wzorcowego wtryskiwacza probierczego, co pozwala na porównanie (poprzez porównanie dawek paliwa) z używanymi w warsztacie wtryskiwaczami i przewodami probierczymi.
Post Zamieszczono: 04 kwie 2013, 19:58


Przejdź do:  


cron
                                                                           stat4u Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group • regeneracja turbinnaprawa turbin
Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies