Dzisiaj jest 28 mar 2024, 23:05



Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:
Wprowadź tutaj treść wiadomości. Nie może ona mieć więcej niż 60000 znaków. 

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Pytanie
Wpisz w to pole z dużych liter wyraz narzędzia:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   

Przegląd tematu - Moje cudne TDI
Autor Wiadomość
  Tytuł:  Moje cudne TDI  Odpowiedz z cytatem
Mam słynne 1.9TDI VW GOLF
Ma najechane ponad 300tys. W tym 60tys ze mną, a lekko nie ma.
Samochód odpala przy ponad trzydziestostopniowym mrozie "od kopa"
Ale.
Obrazek
Wszystko wymieniane na czas, rozrząd, płyny, oleje, filtry itp, itd...
Tankowany najczęściej do pełna. Że co? Drogo? To wystarczy co tydzień do tankować. I portfel tak nie odczuje, a silnik będzie lżej miał zassać paliwo.
Akumulator nie kręci? To przestań szukać dziury w całym, tylko kup nowy!
Coś tam jeszcze było, żeby dolewać jakieś wynalazki do pełnego baku, albo denaturat podobno pomaga....
Paru znajomych też ma ropniaki, raczej nowsze, z dużymi przebiegami, i żaden nie narzeka na mróz. No ale...
O samochód trzeba dbać, a nie lać najtańsze, szemrane paliwo, jeździć z choinką na tablicy, ignorować drobne naprawy, i potem hrabiostwo wielce zdziwione: nie odpalił....
Ale się rozpisałem. Ale dobrze.
Post Zamieszczono: 07 kwie 2012, 21:25


Przejdź do:  


cron
                                                                           stat4u Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group • regeneracja turbinnaprawa turbin
Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies