Dzisiaj jest 29 mar 2024, 15:34



Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:
Wprowadź tutaj treść wiadomości. Nie może ona mieć więcej niż 60000 znaków. 

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Pytanie
Wpisz w to pole z dużych liter wyraz narzędzia:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   

Przegląd tematu - Problem po regeneracji pompy wtryskowej
Autor Wiadomość
  Tytuł:  Re: Problem po regeneracji pompy wtryskowej  Odpowiedz z cytatem
Moim zdaniem mogą być dwie przyczyny. Pierwsza bak zabity jakimś syfem i raz paliwo leci, raz nie. Druga złe odpowietrzenie filtra. Po zalaniu go prawie do pełna wkręcamy, odkręcamy śrubę od odpowietrzenia znajdującą się na obudowie strzykawką dolewamy do pełna, następnie dolewamy jeszcze pół strzykawki lub więcej bezpośrednio tam gdzie się wkręca przewód idący na pompę. Trzeba sprawdzić czy są tam dwie mosiężne podkładki, tak samo na pompie bo niektórzy niestety o nich zapominają lub są źle nałożone tzn np. jedna na drugiej zamiast naprzemiennie.
Post Zamieszczono: 15 kwie 2012, 12:05
  Tytuł:  Problem po regeneracji pompy wtryskowej  Odpowiedz z cytatem
Witam. Korzystając z tego że miałem zamiar wymieniać rozrząd postanowiłem uszczelnić pompę. Pompę wyjął mi mechanik, który miał zająć się rozrządem i zawiozłem ją do pompiarza którego polecił mi ten że mechanik. Po przywiezieniu pompy dostałem Tel z warsztatu, że po jej założeniu jest tragedia, tzn. paliwo się pieni, auto nie trzyma na obrotach – no po prostu cuda na kiju i jeszcze „pompa cieknie tak jak ciekła”. Niestety mechanik nie zdążył mi pokazać co się dzieje z autem i wyjął ją.
Jeszcze raz zabrałem pompę do pompiarza, ten ją przy mnie otworzył jeszcze raz uszczelnił, sprawdził szczelność. Przy mnie pompa chodziła na „stole” przez jakieś 15 min i nie puściła ani kropelki.
Następnego dnia mechanik znowu założył pompę i dzieje się to samo. Przyjechałem na warsztat żeby zobaczy dokładnie na czym polega problem i okazuje się, że paliwo się zapowietrza, po dodaniu gazu auto nie wkręca się na obroty (max 2,5tyś). Wymieniliśmy węże od zasilania i powrotu na przezroczyste żeby sprawdzić gdzie zaczyna się powietrze. Przy pierwszej próbie zaczęło się pojawiać na powrocie z pompy do filtra. Przy zamkniętym obiegu powietrze zaczyna pojawiać przy wyjściu z filtra. Filtr w trakcie prac został wymieniony i na starym i nowym dzieje się to samo.
Już nie wiem co mam o tym sądzić. Dawka paliwa jest ustawiana na komputerze więc myślę że to nie jest to, pompa wygląda na szczelną. Czy ktoś może mi pomóc??
Post Zamieszczono: 15 kwie 2012, 12:03


Przejdź do:  


cron
                                                                           stat4u Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group • regeneracja turbinnaprawa turbin
Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies