Witam. Korzystając z tego że miałem zamiar wymieniać rozrząd postanowiłem uszczelnić pompę. Pompę wyjął mi mechanik, który miał zająć się rozrządem i zawiozłem ją do pompiarza którego polecił mi ten że mechanik. Po przywiezieniu pompy dostałem Tel z warsztatu, że po jej założeniu jest tragedia, tzn. paliwo się pieni, auto nie trzyma na obrotach – no po prostu cuda na kiju i jeszcze „pompa cieknie tak jak ciekła”. Niestety mechanik nie zdążył mi pokazać co się dzieje z autem i wyjął ją. Jeszcze raz zabrałem pompę do pompiarza, ten ją przy mnie otworzył jeszcze raz uszczelnił, sprawdził szczelność. Przy mnie pompa chodziła na „stole” przez jakieś 15 min i nie puściła ani kropelki. Następnego dnia mechanik znowu założył pompę i dzieje się to samo. Przyjechałem na warsztat żeby zobaczy dokładnie na czym polega problem i okazuje się, że paliwo się zapowietrza, po dodaniu gazu auto nie wkręca się na obroty (max 2,5tyś). Wymieniliśmy węże od zasilania i powrotu na przezroczyste żeby sprawdzić gdzie zaczyna się powietrze. Przy pierwszej próbie zaczęło się pojawiać na powrocie z pompy do filtra. Przy zamkniętym obiegu powietrze zaczyna pojawiać przy wyjściu z filtra. Filtr w trakcie prac został wymieniony i na starym i nowym dzieje się to samo. Już nie wiem co mam o tym sądzić. Dawka paliwa jest ustawiana na komputerze więc myślę że to nie jest to, pompa wygląda na szczelną. Czy ktoś może mi pomóc??
Witam. Korzystając z tego że miałem zamiar wymieniać rozrząd postanowiłem uszczelnić pompę. Pompę wyjął mi mechanik, który miał zająć się rozrządem i zawiozłem ją do pompiarza którego polecił mi ten że mechanik. Po przywiezieniu pompy dostałem Tel z warsztatu, że po jej założeniu jest tragedia, tzn. paliwo się pieni, auto nie trzyma na obrotach – no po prostu cuda na kiju i jeszcze „pompa cieknie tak jak ciekła”. Niestety mechanik nie zdążył mi pokazać co się dzieje z autem i wyjął ją. Jeszcze raz zabrałem pompę do pompiarza, ten ją przy mnie otworzył jeszcze raz uszczelnił, sprawdził szczelność. Przy mnie pompa chodziła na „stole” przez jakieś 15 min i nie puściła ani kropelki. Następnego dnia mechanik znowu założył pompę i dzieje się to samo. Przyjechałem na warsztat żeby zobaczy dokładnie na czym polega problem i okazuje się, że paliwo się zapowietrza, po dodaniu gazu auto nie wkręca się na obroty (max 2,5tyś). Wymieniliśmy węże od zasilania i powrotu na przezroczyste żeby sprawdzić gdzie zaczyna się powietrze. Przy pierwszej próbie zaczęło się pojawiać na powrocie z pompy do filtra. Przy zamkniętym obiegu powietrze zaczyna pojawiać przy wyjściu z filtra. Filtr w trakcie prac został wymieniony i na starym i nowym dzieje się to samo. Już nie wiem co mam o tym sądzić. Dawka paliwa jest ustawiana na komputerze więc myślę że to nie jest to, pompa wygląda na szczelną. Czy ktoś może mi pomóc??
|