Dzisiaj jest 28 mar 2024, 19:13



Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:
Wprowadź tutaj treść wiadomości. Nie może ona mieć więcej niż 60000 znaków. 

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Pytanie
Wpisz w to pole z dużych liter wyraz narzędzia:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   

Przegląd tematu - Iveco Daily 35c13 poważny problem.
Autor Wiadomość
  Tytuł:  Re: Iveco Daily 35c13 poważny problem.  Odpowiedz z cytatem
Gdybyś kiedykolwiek jeszcze szukał części do swojego dostawczaka, sprawdź te części: pompa paliwa Iveco Daily. Sam naprawiasz, czy oddajesz do mechanika?
Post Zamieszczono: 27 lis 2014, 11:13
  Tytuł:  Re: Iveco Daily 35c13 poważny problem.  Odpowiedz z cytatem
A ja to bym jednak wymienił jeszcze na Twoim miejscu pompkę paliwa umieszczoną na ramie bodajże. Są to typowe objawy dla niej właśnie.
Post Zamieszczono: 19 mar 2013, 10:52
  Tytuł:  Iveco Daily 35c13 poważny problem.  Odpowiedz z cytatem
Witam . Mój problem dla wielu może wydawać się prosty do rozwiązania ale założę się jednak że tak nie jest. Jak wiadomo problem utraty mocy i świecąca się kontrolka wtrysku jest powszechny w tym modelu samochodu. Tak więc u mnie ten problem powtarzał się wielokrotnie i powtarza się niestety nadal. Ja odwiedziłem

1 serwis autoryzowany Iveco
1 nieautoryzowany
6 mechaników zajmujących się silnikami CR

Problem istnieje nadal mimo wymiany czujnika na pompie , zaworu wys ciśnienia, samej pompy wysokiego ciśnienia, czujnika położenia wałka rozrządu, pompy wstępnej( przy zbiorniku) oraz wymianie wtryskiwaczy.

Powiem szczerze że mam już dość i nikt nie potrafi sobie z tym problemem poradzić. Najlepsze jest to ze po tych wymianach można zrobić trasę 1000km i nie dzieje się absolutnie nic, aż tu nagle samochód nagle gaśnie i nie można go albo odpalić ( kontrolka immo nie świeci się) albo odpala i po 10 sek gaśnie albo odpala i po przejechaniu 1 km znowu gaśnie. Nie ma żadnej reguły kiedy to występuje. Po wymianie pompy polepszyło się o tyle ze nie pokazuje już na Kts-ie błędów wysokiego ciśnienia i samochodem można normalnie płynnie przyspieszać( wcześniej gasł jak przyspieszało się dynamicznie)

Czy ktoś ma pomysł co może być jeszcze zepsutego co powoduje taki objaw że samochód nie nadaje się do jazdy , że sam się naprawia po czym sam się psuje. Z góry dziękuje za podpowiedzi. pozdrawiam
Post Zamieszczono: 15 mar 2013, 15:16


Przejdź do:  


cron
                                                                           stat4u Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group • regeneracja turbinnaprawa turbin
Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies