Dzisiaj jest 15 lis 2018, 17:30

Strefa czasowa UTC [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość

PostZamieszczono: 15 kwie 2012, 12:03 
Witam. Korzystając z tego że miałem zamiar wymieniać rozrząd postanowiłem uszczelnić pompę. Pompę wyjął mi mechanik, który miał zająć się rozrządem i zawiozłem ją do pompiarza którego polecił mi ten że mechanik. Po przywiezieniu pompy dostałem Tel z warsztatu, że po jej założeniu jest tragedia, tzn. paliwo się pieni, auto nie trzyma na obrotach – no po prostu cuda na kiju i jeszcze „pompa cieknie tak jak ciekła”. Niestety mechanik nie zdążył mi pokazać co się dzieje z autem i wyjął ją.
Jeszcze raz zabrałem pompę do pompiarza, ten ją przy mnie otworzył jeszcze raz uszczelnił, sprawdził szczelność. Przy mnie pompa chodziła na „stole” przez jakieś 15 min i nie puściła ani kropelki.
Następnego dnia mechanik znowu założył pompę i dzieje się to samo. Przyjechałem na warsztat żeby zobaczy dokładnie na czym polega problem i okazuje się, że paliwo się zapowietrza, po dodaniu gazu auto nie wkręca się na obroty (max 2,5tyś). Wymieniliśmy węże od zasilania i powrotu na przezroczyste żeby sprawdzić gdzie zaczyna się powietrze. Przy pierwszej próbie zaczęło się pojawiać na powrocie z pompy do filtra. Przy zamkniętym obiegu powietrze zaczyna pojawiać przy wyjściu z filtra. Filtr w trakcie prac został wymieniony i na starym i nowym dzieje się to samo.
Już nie wiem co mam o tym sądzić. Dawka paliwa jest ustawiana na komputerze więc myślę że to nie jest to, pompa wygląda na szczelną. Czy ktoś może mi pomóc??


Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 

PostZamieszczono: 15 kwie 2012, 12:05 
Moim zdaniem mogą być dwie przyczyny. Pierwsza bak zabity jakimś syfem i raz paliwo leci, raz nie. Druga złe odpowietrzenie filtra. Po zalaniu go prawie do pełna wkręcamy, odkręcamy śrubę od odpowietrzenia znajdującą się na obudowie strzykawką dolewamy do pełna, następnie dolewamy jeszcze pół strzykawki lub więcej bezpośrednio tam gdzie się wkręca przewód idący na pompę. Trzeba sprawdzić czy są tam dwie mosiężne podkładki, tak samo na pompie bo niektórzy niestety o nich zapominają lub są źle nałożone tzn np. jedna na drugiej zamiast naprzemiennie.


Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  



                                                                           stat4u Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group • regeneracja turbinnaprawa turbin