Dzisiaj jest 13 gru 2017, 4:24

Strefa czasowa UTC [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość

PostZamieszczono: 15 mar 2013, 10:49 
Cześć

Jak w temacie, auto wpada w wibracje, drgania w momencie dodawania gazu, najbardziej w okolicach 2 tyś obrotów na biegu 3 i 4. Próbowałem zasięgnąć opinii w punktach, które zajmują się regeneracją półosi (najbardziej p-podobne) na temat tego zachowania i wszyscy stwierdzali, że przyczyną jest półoś prawa lub też półosie, a dokładniej przeguby wewnętrzne (przy skrzyni biegów). Nie zwlekając nabyłem nową półoś prawą, bo ta była w najgorszym stanie. Po wymianie nie odczułem różnicy... :( dodatkowo oddałem do regeneracji tzw. "szklankę"... też nic nie pomogło. W tym momencie ewentualnie pozostała wymiana lewej półosi... Dodam jeszcze że wibrację nie zawsze są odczuwalne. Opiszę to w ten sposób, że tuż po zakończeniu wypalania FAP-u wibacje zmniejszają się, a nawet zanikają. Czy problem może powodować sama procedura wypalania FAPu ?? W tym momencie silnik jest max-ymalnie obciążony, dla lepszego efektu.


Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 

PostZamieszczono: 19 mar 2013, 12:54 
Byłem u mechanika i na podnośniku (ja siedziałem w samochodzie) rozpędziłem koła na 4 biegu ale jak powiedział, łożyska i półosie są w porządku. Ale silnik nie pracuje równo!!! Podpięty pod komputer wywalił błąd 3 wtryskiwacza. Zaoferował regenerację wszystkich 4. Czy trzeba od razu wszystkie wymieniać???


Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  


cron
                                                                           stat4u Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group • regeneracja turbinnaprawa turbin