Dzisiaj jest 20 mar 2019, 2:31

Strefa czasowa UTC [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość

PostZamieszczono: 22 maja 2012, 20:50 
Witam. Mam problem, posiadam astre II 99r. silnik oplowski 1.7 TD x17dtl i dzis gdy jechalem autem zaczal glosno klekotac i po chwili zapalila sie kontrolka check engine i auto bylo strasznie mułowate, a przy tym bardzo głośno chodziło, po chwili kontrolka zgasnęła i auto zaczelo chodzic normalnie, ale problem ten powtarzal sie coraz cześciej. Dodam, że około 2 miesiące temu wymieniany był sterownik pompy i zawór dawki paliwa.
Co może być przyczyną?


Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 

PostZamieszczono: 23 maja 2012, 13:12 
Podepnij komputer i sprawdź jaka została zapisana usterka w sterowniku silnika.
Taki klekot może się brać na przykład z zaworu EGR jak jest nieszczelny to silnik dławi się swoimi spalinami i występuje spalanie stukowe czyli takie klekotanie dodatkowo jest wtedy brak mocy.


Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  


cron
                                                                           stat4u Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group • regeneracja turbinnaprawa turbin